Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zhodnocení akvizice vybraných českých franchisingových konceptů
Sochor, Radovan ; Hes, Aleš (vedoucí práce) ; Petr, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá moderní a celosvětově dynamicky se rozvíjející obchodní metodou, která se nazývá franchising. V práci jsou podrobně zkoumány tři vybrané franchisingové koncepty působící na českém trhu. Zkoumané koncepty jsou z oboru gastronomie a jsou jimi Švejk restaurant, Potrefená husa a The PUB. Úvodní část práce seznamuje se základními teoretickými východisky a analýzou českého franchisingového trhu v oblasti obchodu a služeb. Ve Vlastní práci je pak provedena analýza vybraných konceptů a jsou zkoumány cíle práce. Hlavním cílem práce je vyhodnocení ekonomické a obchodní efektivity zkoumaných franchisingových konceptů. K naplnění tohoto cíle je použita komparativní analýza dle stanovených kritérií. Prvním dílčím cílem práce je pak zjištění zájmu potenciálních podnikatelů o zkoumané koncepty, který je prováděn pomocí vlastního výzkumu formou dotazníkového šetření. Druhým dílčím cílem je hodnocení konceptů a navržení inovativních postupů.
Franchising jako metoda podnikání v gastronomii: analýza konceptu Potrefená Husa
Drápela, Lukáš ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na franchising jako jednu z metod podnikání v gastronomii v České republice. Autor se snaží mapovat historii i současný stav této relativně nové a mezi veřejností ne tak známé metody podnikání. Na začátku jsou vypsány stručně hlavní pojmy v oblasti franchisingu, poté jeho stručný vývoj a právní ukotvení v České republice s velkým důrazem na oblast gastronomie. Praktická část má za cíl analyzovat konkrétní franchisový koncept Potrefená husa. Jde o jeden z nejstarších a nejrozšířenějších gastronomických franchisových konceptů mimo oblast fast-foodů. Autor se snaží najít klíčové důvody úspěchu a popsat i jeho slabší stránky. Jako metoda výzkumu je použit kvalitativní výzkum, konkrétně individuální hloubkový rozhovor se zúčastněnými projektu. Práce může sloužit jako zpětná vazba zúčastněným nebo potenciální materiál při rozhodování o vstupu do projektu pro nové franchisanty.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Grešlová, Denisa ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Vatala, Josef (oponent)
Cílem této práce je vysvětlit fungování franchisingu, popsat jeho hlavní principy a zásady, výhody a nevýhody a následně analyzovat a zhodnotit konkrétní případ, franchisingový koncept "Potrefená husa".
Porovnání restauračních sítí společností Pilsner Urquell a Staropramen
Trousil, Filip ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Tyll, Ladislav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je porovnat restaurační sítě společností Pilsner Urquell a Staropramen. Dalším cílem je analyzovat oblíbenost těchto sítí u náhodně vybraných respondentů. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola vymezuje základní pojmy související s problematikou restauračních sítí. Další kapitoly se věnují restauračním sítím a jejich porovnání. Poslední kapitola graficky znázorňuje odpovědi respondentů na dotazník a mapuje jejich povědomí o vybraných restauračních řetězcích.
Marketingová strategie pro franchisingový řetězec Potrefená Husa.
Kodeš, Marek ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Petřík, David (oponent)
Cílem této bakalářské práce je popsat franchisingový řetězec restaurací Potrefená husa. Kombinací teoretických znalostí a praktické práce v terénu popisuje, jakým způsobem tento projekt funguje. Za pomoci SWOT analýzy a zevrubného popisu současného konceptu navrhuje možné změny současné marketingové strategie.
Marketingová strategie restaurací Potrefená Husa
Krejčíková, Lenka ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií restaurace Potrefená husa Resslova patřící do franchisingové sítě Pivovarů Staropramen. Cílem této bakalářské práce je navržení nové marketingové strategie restaurace Potrefená husa Resslova na základě analýzy současného marketingového prostředí a opírající se o výsledky provedeného dotazníku zaměřeného na typologii zákazníka. Jako doplněk těchto výsledků poslouží navíc analýza marketingové kampaně na internetovém portálu Slevomat.cz Teoretická část práce popisuje nejprve franchising, jeho výhody a nevýhody a postavení ve světě, dále strategický marketingový proces a marketingový výzkum. V praktické části se čtenář dozví informace o Pivovarech Staropramen a jejich konceptu Potrefená husa. Následující část je zaměřena na představení konkrétní restaurace Potrefená husa Resslova a věnuje se jejímu současnému marketingovému prostředí, které společně s provedeným dotazníkem ústí ve SWOT analýzu. Závěr práce se věnuje navržení nové marketingové strategie.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Janáková, Kristýna ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou franchisingu. V první části jsou vysvětleny charakteristické rysy, základní principy této metody, její výhody, nevýhody a jednotlivé druhy franchisingu. Dále je analyzována franchisová smlouva, manuál a popsána situace v České republice. Druhá část se zaměřuje na franchisingový koncept ?Potrefená husa? společnosti Pivovary Staropramen a.s. Tento koncept je podrobněji analyzován a zhodnocen na základě průzkumu, veřejně dostupných informací a údajů společnosti Pivovary Staropramen a.s.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.